Sunday, March 7, 2010

Woodsballers Gathering @ Jahang River Paintball
















Woodsballers Gathering diJahang River Paintball berjalan dengan lancar. Terima kasih kepada semua tetamu yang hadir dan menyertai perjumpaan julung kali diadakan dinegeri Perak. Walau ada sedikit selisih faham antara pemain,namun permainan tetap berjalan lancar. Terima kasih sekali lagi diucapkan kepada semua. Harap lain kali kita berjumpa lagi. Perjumpaan ini adalah bertujuan mengumpul semua peminat paintball khususnya woodsball di negeri Perak ini.

Satu mesyuarat telah diadakan,membincangkan mengenai menubuhkan persatuan dan hala tuju paintball dinegeri ini. Juga membincangkan mengenai acara 'Big Game' yang bakal dijalankan dinegeri Perak kelak.

Tetamu jemputan dari Paintball Valley iaitu saudara Roslim, Luke dan beberapa sahabat dari team Unknown juga turut serta. JRPs sekali lagi berterima kasih kepada tetamu dari KL ( Boyz n Geng ), P.Pinang ( Wan RAP4 n Geng ), Lumut ( Ujang team ), Tanjung Malim ( AO n Geng ), PB59 ( Mathunter,Bro Azli ), Awek2 Poli ( Mat n geng ), Stanley Legion Paintball, Meor MAYC juga lain2 team yang bernaung dibawah JRP. Harap semua dapat makan kenyang dan main puas hati.

No comments:

Post a Comment

Our blog at FACEBOOK

FUN AREA